Gå till innehåll

FAQ

Generellt

Har ni en butik som jag kan komma och besöka?

Nej, vi är en uteslutande webshop med online handel.

Kan jag få hjälp och vägledning vid användning av de kosttillskott ni säljer?

Ja, du kan nå oss på vår online chatt eller på telefon, alla vardagar 10:00 - 16:30. Observera att vi endast kan vägleda dig om du är 18 år eller äldre.

Vilken tid måste jag beställa senast om varorna ska skickas samma dag?

Om du beställer vardagar innan 14:00, så skickas din beställning samma dag - och levereras vanligtvis nästa dag.

Kan jag kontakta BodyOutlet utanför normala öppettider?

Ja, du kan alltid skicka ett e-postmeddelande till support@bodyoutlet.net när som helst på dygnet. Vi strävar efter att svara så snart som möjligt och vanligtvis inom 24 timmar.

Kan du hitta BodyOutlet på Trustpilot?

Ja, och som ni ser har vi många nöjda kunder.

Är BodyOutlet Trygg e-handel certifierad?

Ja, BodyOutlet är en Trygg Certifierad webbshop och har funnits sedan 2014 - det finns inga konstigheter, du kan säkert handla hos oss.

Betalning & Säkerhet

Hur kan jag betala?

Du kan betala med kreditkort, PayPal och Klarna.

Kan jag köpa på Kredit?

Ja, välj Klarna som betalningsmedel - det kräver däremot att du är kreditvärdig, vilket bestäms i samband med kassan, det går blixtsnabbt.

Kan ni dra av mer än jag har handlat för?

Vi kan inte dra av större belopp än vad du har godkänt vid köpstillfället -ex. är en total order på 500, - kan vi dra av maximalt 500, - från kreditkortet - och vi drar bara av beloppet för beställningen när varorna skickas från lagret.

Måste jag vara 18 år för att handla?

Ja, du måste vara 18 år för att handla på BodyOutlet webshop, om du är under 18 år måste du ha samtycke från dina föräldrar.

Är det säkert att handla?

Ja, säkerheten är helt på topp, vi använder 3D Secure, som är en global säkerhetsstandard (Verified by Visa / MasterCard SecureCode). Denna säkerhetslösning gör det möjligt att identifiera kortkunden för kortbetalningar på Internet och därmed minska risken för missbruk av kreditkort.

Är BodyOutlet Trygg Certifierad?

Ja, BodyOutlet är en Trygg Certifierad webbshop och har funnits sedan 2014 - det finns inga konstigheter, du kan säkert handla hos oss.

Leverans & Spårning

Hur snabbt levererar ni?

Vi är blixtsnabba, vilket återspeglas på Trustpilot. Vanligtvis får du ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. För större kampanjer, till exempel Black Friday, kan det ta lite längre tid.

Jag har inte fått ett spårningsmail?

När vi skickar ditt paket från lagret kommer du att per. automatik ta emot ett spårande e-postmeddelande så att du kan spåra ditt paket - Om du inte har fått ett spårningsmeddelande, kontrollera först din skräppostmapp och om spårningsmeddelandet inte finns där, kontakta oss omedelbart.

Jag har inte fått mitt paket?

Om du inte har mottagit ditt paket efter tre arbetsdagar från utsändningen - och inte kan spåra ditt paket via ditt spårningsnummer, kontakta oss omedelbart.

Jag fick fel produkt?

Om du har fått fel produkt, ta 3-4 klara bilder av paketet med produkter i det, spara paketet med produkter och kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan besluta om den fortsatta kursen.

Jag har inte fått hela beställningen?

Om det saknas produkter i ditt paket, ta 3-4 tydliga bilder av paketet med produkter i det, spara paketet med produkter och kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan besluta om det fortsatta förlopp.

Produkten är skadad vid mottagandet?

Om dina produkter skadas vid mottagandet, ta 3-4 klara bilder av paketet med produkter i -som tydligt visar skadan, spara paketet med produkter och kontakta oss så snart som möjligt så att vi kan besluta om det fortsatta förlopp.

Order

Jag fick inte en e-postbekräftelse för beställning?

Kontrollera din skräppostmapp och om du fortfarande inte kan hitta din orderbekräftelse, kontakta oss omedelbart.

Det fanns ingen faktura i mitt paket?

Du kommer att få din faktura via e-post.

Rabatt & Presentkort

Har ni en rabattkod jag kan få?

När du följer oss på sociala medier som Facebook och Instagram får du alltid våra rabatter och erbjudanden först. Vi rekommenderar också att du registrerar dig för vårt nyhetsbrev så att du inte missar någonting.

Varför fungerar inte min rabattkod / presentkortkod?

Kontrollera att du har angett koden korrekt i fältet. För att undvika att skriva fel, rekommenderar vi att du kopierar och klistrar in den i rutan. Kontrollera också att koden fortfarande är giltig. Om det fortfarande inte fungerar, kontakta oss omedelbart.

Jag har glömt att ange min rabattkod vid mitt köp, kan ni registrera den retroaktivt??

Nej, vi kan inte registrera en rabattkod retroaktivt på en beställning som redan har gjorts. Kontakta oss om du vill ta bort beställningen samt beställa en ny order och använda rabattkoden.

Kan jag kombinera flera rabattkoder eller en rabattkod med ett presentkort?

Det går dessvärre inte att använda flera koder för samma order.

Retur & Reklamation

Kan jag byta ut en artikel?

Ja, vi byter ut kläder och accessoarer gratis.

.
Kan jag avbryta mitt köp?

Ja, du har en 14 dagars ångerrätt.

.
Hur reklamerar jag?

När du handlar på Bodyoutlet.se har du 36 månaders rätt att reklamera. vi satsar stort på att ha nöjda kunder. Klicka nedan och läs om hur du reklamerar.

.
Hur får jag en returetikett?

Om du vill returnera en produkt till oss, kontakta oss för att få en returetikett. Vi skickar returetiketter till dig via e-post, returetiketter måste skrivas ut och klistras in på returpaketet.


Om du inte hittade svaret på din fråga, kontakta oss vardagar 10:00 - 16:00
KONTAKTA OSS